Menovky

štvrtok 7. marca 2013

There and Back Again aneb cesta do Brna

Detičky majú prázdniny. To znamená, že aj moja sestra, aj Adam(ó áno, našla som si mladého:D).
A keďže moja sestra rýpala do mamy asi mesiac, že sa chce ísť snowboardovať, mala som až tri dni voľný byt. Najprv som rozmýšľala, že nejaká žúrka by bola fajn, ale nakoniec som si vybrala kľud. Teda v rámci možnosti.

Nedeľa je môj pracovný deň. Trčím v obchode 8 hodín, usmievam sa na ľudí ako keby som ich rada videla, rozprávam sa, hovorím im ako im to svedčí a tak. Takže po tých pár hodinách už bývam o 6tej tak zúfalá, že to beriem rovnou cestou domov. Adam šiel samozrejme so mnou. Aj keď sme mali menšie nezhody, tak nakoniec všetko dobre dopadlo a my sme si v tú noc škrtli ďalšiu vec v zozname.

Sme sa bavili, že by bolo fajn niekedy v noci si niečo navariť a napiecť. K vareniu sme sa teda nedostali, nerobím to rada. Ale bábovka stála za to *.* Ešte teraz sa mi zbiehajú slinky. Sme sa dohodli,že je to lepšie piecť po polnoci, ale o tretej je už neskoro. Pôvodný plán bol piecť okolo druhej, pol tretej. Škoda, že to nejako nevyšlo...obaja sme totiž boli zničení, tak sme si dali masáž a k bábovke sme sa dostali asi až okolo tej tretej. Nakoniec sme jedli prvé sústa až okolo piatej a rozhodli sme sa, že vstaneme až o ôsmej, lebo hodina spánku nám nestačila...


Čiže náš výlet do Brna sa miesto o šiestej ráno začal o ôsmej. Aj tak dobre, myslím, že by sme tie dve hodiny navyše nezvládli. Čo mi pripomína ďalšiu zvládnutú vec. Chceli sme sa ísť spolu pozrieť do mesta, kde študujem. Tak sme využili jeho voľný deň a tadá. Stálo to za to, aj keď večer už bola strašná zima, necítila som si rameno kvôli taške a večer sme obaja zaspali ako zabití.

Vlak samozrejme meškal asi 20 minúť, čo spôsobilo, že sme nestihli prestúpiť v Břeclavi. Znova. Znova som sa trepkala osobákom a môžem povedať, že to z duše nenávidím. Aj keď začínam mať pocit, že tie staré sedadlá sú mäkšie ako luxus ECčiek. Čo už.

Takúto krásnu profilovku mám od neho *.* Teda nie som narcis, ale tá fotka je proste dobrá:)

Samozrejme je tých fotiek viac:) Stačí klik na "Viac informácií";)



Narcis v osobáku!

Ale aspoň som nebola sama:D

A keďže mi veľmi vadilo Slnko, ktoré na mňa moc svietilo, Adam sa galantne ponúkol a vymenili sme sa. Nebolo mu to našťastie až také nepríjemné ako mne...

Túto fotku by som nazvala jedným krásnym slovom... Spokojnosť:)

A táto má zas tú česť byť jeho novou profilovkou:) Pôvodne som tam mala nejako retardovane strčenú packu, vďaka bohu za možné úpravy fotiek:D

Na tomto sa vždy zasmejem. Majestátny orloj aneb Brnenský falus. Inak tomu nikto ani nepovie mám pocit:)


Séria "Hra so svetlom". Už mi pár ľudí povedalo, že som na tom závislá. Asi im začnem veriť...





Moje zlaté:)


"Sprav mi takú, kde fajčím. Takú drsňácku" :D

Krásny výhľad

"Aha, tu si zavrel oči" "A ty sa mračíš" "Tak nevydržím sa toľko pozerať, keď mi svieti do očí" "Tak zavri oči aj ty" :D

Jazierko bolo ešte trošku zamrznuté. Vtedy som si začala uvedomovať, že nie je až také teplo ako sa mi dovtedy zdalo:D



Wah. Tam si raz medzi prednáškami pôjdem sadnúť, vyložím si nohy a budem čítať. Najradšej Game of Thrones...

Dredík!

No a potom Dredík chytil moju zrkadlovku a fotil mňa. Nemám rada, keď ma fotia :D Ale musím uznať, že niektoré sú fakt dobré:)



Ťažká pohodička, ešte si tam aj fajčil. Niektorí ľudia majú proste štýl:D

Ja možno mám určitú závislosť na svetle...ale Adam ju má na mne alebo na stromoch:D

Foťák sa dostal späť do mojich rúk až na jednu fotku. Potom mi bol znova odobraný. Fňuk.

Ej, tie stromy:) Ale je to krásne *.*

Zbožňujem ten prechod farieb v pozadí...


Obaja milujeme detaily:)

"Úsmev prosím"

To moje milované jazierko:)

Vraj je ako z pohľadnice. Mne sa nezdá, ale jeho názor si cením:)

Keby to nesvietilo do tých očú -.-"

Zas až jednu som stihla cvaknúť:D

Proste MY:)

A táto je moja Úvodná. Lebo sa mi strašne páči:)

Prekvapivo...stromček:D:* Ale aj táto sa mi strašne páči *.*


You don´t know the Power of the Dark Side...aneb Temnota, keď už mám chlapa satanistu:D

Nj...moja večná reakcia na "Tvár sa pekne" :D Šťastie, že je zaostrené na pozadie:D























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára