Menovky

nedeľa 17. marca 2013

Krúžok šikovných rúk:D

Tuším tak nejako sa volali tie krúžky, keď som bola ešte malá. Že aká dávna história, až ma to deprimuje. A keďže som dnes zdeprimovaná už dosť(dlhý deň v práci), tak pridám niečo farebné.
Kedysi som kreslila, maľovala, tvorila. Aj mi to celkom šlo. Postupom času som zlenivela, ale nedávno som doma našla staré bavlky. A keď už som bola v galantérii, kúpila som si ďalšie. A na začiatok môjho znovu tvorivého obdobia som spravila jeden náramok. Videl to Adam a rozhodol sa, že aj on chce nejaký spraviť.

Takže jeho prvý výtvor skončil na mojej ruke a som neskutočne šťastná:) A jeho nápad ma nadchol ešte viac. Chcel, aby som si k jeho náramku urobila ešte jeden nový svoj. Aby sme boli takýmto spôsobom spolu. Tak som sa do toho pustila a takto to dopadlo:)

Teraz on robí ešte jeden sebe, taký čierno-zeleno-žltý. A vraj aj odo mňa chce taký nejaký "prírodný". Tak som zvedavá čo vymyslím, ako to dopadne. Každopádne vždy, keď sa pozriem na svoju ruku, vyčarí mi to úsmev na tvári. Je to také farebné, letno-jarné, optimistické. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára