Menovky

utorok 26. marca 2013

...sex, drugs and rock´n´roll...

...tak to je spomienka na "detstvo". Na obdobie, keď som mala tak 16-18rokov. Teraz už mi to príde ako nekonečne ďaleká minulosť. Závidím úprimne tým ľuďom, čo necítia, že starnú. Takým tým večne rokenrolovým. Čo pijú, nič neriešia. Z toho ja som teda vyrástla.

Niekedy mi to chýba, ale viem, že to tak malo byť. Neviem si predstaviť, že by som celý svoj život bola zalezená v krčme a nič by som nedosiahla. Asi by ma porazilo, vytáčalo by ma to. Ale tie bezstarostné dni mi chýbajú.

Také to koncertové užívanie si. To, keď sa človek na druhý deň zobudí a nevie sa rozhodnúť - či umrie od toho ako mu je zle alebo od toho, že ho všetko bolí. Rozbité pery, modriny všade, podliatiny,...

Teraz holdujem len pivu, raz za čas niečomu tvrdšiemu. Ale koncert som nezažila ani nepamätám. Asi to budem musieť zmeniť, trošku zaspomínať na to aké to bolo krásne. Aspoň na noc zabudnúť na všetko, čo človeka štve. A len si skackať, spievať, užívať...

Musím povedať, že celkovo už nevyzerám ako kedysi - piercing? Už nemám. Červené vlasy? Kdeže. Celá v čiernom? Nehrozí. Ale záľuba vo vybíjaných a ostňových veciach zostáva. Takže som sa v sobotu potešila novým náhrdelníkom, ktorý vyjadruje moju osobnosť a trochu mi pripomína to, čo bolo.


Musím povedať, že sa v ňom cítim taká svoja. Je to dobrý pocit...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára