Menovky

pondelok 1. októbra 2012

Tam kde burčák tečie prúdom...

Ako už je u mňa zvykom, burčákové slávnosti(hody) som strávila v Hlohovci.
Pozrela som rodinu. Viem, že na teraz mi stačilo:D
Užívala som si kolotoče.
Prvý večer(piatok) sa burčák lial hlavne do môjho hrdla.
A ako každý rok, na začiatku jesene som zostala chorá. Takže tu mám zázvorový čajík, čajík s medom a vreckovky. A triedim fotky:) Bohužial konkrétne z hodov nemám žiadne, lebo keď pijem, nenosím foťák. Ale slubujem, že sa zlepším. Akože budem skôr fotiť ako piť:)

Fotky z cesty z BA do HC
Spojenie dvoch fotiek:) Nie podarené, ale tak ja sa to riadne naučím:D





U kaderníčky- lebo je to u nej ovela lacnejšie ako v BA
 Znovu tmavé vlasy a krátke. Lebo sa vraciam ku svojej pôvodnej farbe na chvílu, nech sa nemusím farbiť:) A teším sa na to.

 A keď fénovala mamu, pozorne som sledovala...Teóriu ovládam, už len prax:D



U babky
 Sesternica si tiež kúpila mini vevericu ako máme my:)

 Sestra to dala spraviť, že si to dáme na dvere izby:D Lebo tie dve vyzerajú ako my:D Takže ja vlastne nejako divne škúlim podla mojej sestry:D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára