Menovky

štvrtok 9. februára 2012

Level 26

Kniha, ktorá ma dostala už popisom...A to prvom vetou v spojitosti s názvom.
"Členovia policajných zložiek veľmi dobre vedia, že vrahov možno rozdeliť do 25 skupín zla - od naivných oportunistov na úrovni 1až po dôkladne plánujúcich mučiteľov, ktorí sa nachádzajú na úrovni 25."

Takže názov knihy hovorí za všetko. Dokonalý vrah úrovne 26. Kniha sama o sebe nie je písaná nejakým majstrovským štýlom, nie je to nič svetoborné. Zápletka je ľahko predpokladateľná, ale záver zarazí. Teda nie úplne, človek by to možno čakal, ale vôbec sa nad tým nezamýšľa. 

Ale to, čo sa mi páči na knihe najviac, je prepojenie knihy a internetu. Nie som nejaký veľký zástanca internetu v tom smere, že deti na ňom už trávia viac času ako s priateľmi vonku,ale.. táto myšlienka sa mi páčila. Teda na jednej strane sa to niektorým ľuďom asi páčiť nebude, pretože to ruší predstavivosť. Na druhej strane je to zaujímavé. Páči sa mi, že po každých 2-3 kapitolách (cca tak to vychádza), si človek môže časť príbehu pozrieť na oficiálnej stránke (www.level26.com)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára