Menovky

piatok 24. februára 2012

Kávička a rast osobnosti

Dnešný deň je naozaj tragický už. Rozhodla som sa nakopnúť sa kávičkou a zdokonalovať svoje vedomosti - prekvapivo vo sfére kozmetiky. Vždy som mala problémy s pleťou, takže som skúšala jedne prípravok za druhým. Čo bolo v telke, čo mi odporúčili. Neskôr to, čo mi predpísala dermatologička. A samozrejme a vôbec nie prekvapivo mi nič nepomohlo. A keď už som konečne narazila na kozmetiku, čo mi pomáha, rozhodla som sa rozširovať ju ďalej.
Tak som sa stala kozmetickou poradkyňou a vizážistkou (áno,mám už nejaké tie vecicičky a aj kurz za sebou, už to len zdokonalovať cvičením) pre Mary Kay.
A aj keď je pravda, že mám taký ten know-how z praktického hladiska, keďže som si na tvár capkala viac-menej už všetko, rozhodla som sa naštudovať prípravky aj z toho teoretického hladiska.
Takže hor sa na teóriu s Mary Kay:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára