Menovky

utorok 19. júla 2011

Pár dní pokope...možno aj týždeň

Neviem čím to je...buď sa nič nedialo, alebo sa mi všetko nejako zlialo. A moc si toho nepamätám. Človek by si povedal, veď typické prázdniny... Ale fakt som nepila. Určite nie tolko. Každý deň možno. Ale nie v takých množstvách. Dokonca na foťáku nemám skoro nič zdokumentované.

Akurát tak "Smrť imitácii piva". Plus viem, že keď som to dopila, šli sme sa s Trolom kúpať. A ani sme nevkročili do vody. Lebo ešte aj na štrkovke v Ivanke sme sa museli pohádať. Ako inak. Nepríjemné výstupy a krik v aute. Zakončené ako inak...udobrovaním. Keď si ma tak v posteli pritúlil. A dali sme si víno. Šumivé. Asi prvá ružová vec, ktorá mi je sympatická. Lebo je fakt ppči dobré.

Ďalej by mali nasledovať jedny z mála fotiek z tohto týždňa. Bohužial. Musela by byť cenzúra cez celé fotky aby sa dali zverejniť.

Potom si už len pamätám ako Celo písal Mafii, že sa ide von. Prišla som spolu s Cal...No a nebolo nič prekvapivé, že z Mafie sedeli v McDonalde len Celo, Mrkva a Maťa. Kto iný by tam mohol s ním byť :D Dokonca sme boli ochotné(ja a Cal) sa staviť,kto s Celom bude...Ale nemali sme s kým, keďže naše tipy sa zhodovali úplne presne:D

A musela som ísť dať ostrihať veveričku:( Fakt to neznášam. Keď má takú 5centimetrovú srsť, nevyzerá tak hlúpo ako keď je úplne nakrátko. Pre mňa je to ako trest chodiť s ním do toho salóna...

Som sa bola najesť v reštaurácii(kým strihali veveričku) a vyzeralo to tam celkom zaujímavo. A bola tam príjemná atmosféra. Teda až na to, že som sedela vonku a to bol akurát deň, keď bola ppči zima. Áno, vždy si viem dobre vybrať^^

No a sobota je jediný deň, ktorý viem cca oddeliť od ostatných. Lebo som bola na koncerte. Ak sa to teda dá tak nazvať:D Ja beriem ako koncert niečo, kde jebú bubny, honia sa gitary a tak. Toto bol dramáč. S Trolom a Sobikom:) Tak sa chlapci vytancovali, ja som sa opila a bolo. Sme začali pri aute ružovým vínkom a potom už len pivko. Teda Sobik len pivká nejaké, Trol ako autista(šofér) len jedno a ja... Som si trošku prepláchla pusu čiernou tekutinkou zvanou Absith. A pivkami. Chlapci sa zabávali, ja som strážila veci a zrazu som stretla kamaráta. Ktorý mal už očividne dosť, ale stále mu akosi nestačilo :D Tak miestami so mnou sedel hore, inokedy dole tancoval. Zabehol s nami dokonca k autu na zelené, lebo mu v ten deň nestačilo:D Počúvať cestou o tom, že má roztrtkanú riť bola celkom sranda. Vzhladom na to, že potom pri aute sa nejako snažil ma bozkávať. Neviem či to brať ako srandu, alebo urážku. Žeby som sa podobala na chlapa??:D:D Tak dík... A viem, že sme sa ešte vrátili dnu. Ale to už je také všelijaké, lebo neviem odhadnúť kolko sme tam ešte boli. Ale ak sa nemýlim, odchádzali sme okolo 4tej...Rovno do Ivanky. A ja pekne do postele...Chlapci sa určite ešte zabávali,ale..doesn´t matter...
A v nedelu si dal Trol tristú cigaretu. Ešte s kúskami "zelených molekúl". Nj...keď si to človek neužil v detstve, musí ho to bohužial chytiť v čase, keď už by mal mať rozum:D

A zvyšok týždňa asi nebol nejako podstatný. Teda nedialo sa nič zvláštne. Väčšinou som nespala doma a to bolo asi všetko neobvyklé.

Včera som sa ešte bola naobedovať s Trololom niekde pri DK Ružinov. Som mu vravela, že ja moc jesť nebudem. Nie, musel objednať 20krídielok. A potom celý čas rozprávať aký je prejedený. Ale tak hodil ma za mamou do Eurovei, pretože si išla kupovať nejaké šaty. A povedala, že potrebuje radu. Hovno radu. Moju kreditku chcela:D Tak som platila šaty. No čo. Aspoň ma nenútila, aby som si ja pozerala veci, lebo to by som neprežila...

No a dnešný deň bol fakt záživný...Skoro som zomrela od nudy. Až na tie nervy. Totiž zajtra mám zápis do školy(Masaryčka) a som si dnes šla overiť fotokópiu vysvedčenia. Prídem si na matriku, nechám to overiť, zaplatím 3éčka. Potom si vyjdem odtial a na informačnej tabuli si prečítam, že veci do zahraničia musí overiť notár, lebo od nich to neplatí. Proste kvôli vlastnej debilite som prišla o 2pivá. Fasa. Tak som sa pekne trepala za notárom. Nakoniec z notára bola notárka. Ktorá bola práve na obede. Tak som si počkala, vyhodila ďalších 6,50 a nasratá šla domov. A aby nebolo málo, Trol mal zas zlý deň v robote. Tak sme sa pohádali. Snažím sa byť teraz milá, chápem, že toho má dosť. Ale raz explodujem v takom pomere, že to neprežije nikto v okolí niekolkých kilometrov... Fakt.


"Nejsem svému partnerovi nevěrná, ale užívám si, že jsem pro nějakého cizího chlapa vzrušující, že mě chce" a.k.a. cybersex útočí :D (A nie, nevenujem sa tomu. Len sa mi zapáčila tá hláška)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára